Thursday, May 26, 2011

ORIBIL IN ROMANIA

Share/Bookmark

Femeie de serviciu cu facultate şi master

Viorica Paşcalău are 50 de ani şi face curăţenie la Universitatea de Vest din Timişoara

"Cei şapte ani de facultate nu mi-au fost de nici un folos. Tot la mătură am rămas, fiindcă nu mai am 20 de ani"  Viorica Paşcalău

"Cei şapte ani de facultate nu mi-au fost de nici un folos. Tot la mătură am rămas, fiindcă nu mai am 20 de ani" Viorica Paşcalău

După ce şi-a „tocit" coatele pe băncile facultăţii, o timişoreancă a rămas tot la munca de jos. A sperat că studiile superioare o va scoate din sărăcie, dar s-a înşelat.

La Facultatea de Muzică din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara, femeia care dă cu mătura are studii superioare şi diplomă de masterat!


Citeşte şi:

INTERVIU Andreea Mantea: «Sunt în televiziune din întâmplare»

EXCLUSIV! «Am fost controlor şi într-o lună am luat 5.000 de lei şpagă»

«Internetul mi-a furat viaţa!»

De 12 ani, Viorica Paşcalău lucrează ca femeie de serviciu aici şi spune că s-a împăcat cu gândul că a învăţat degeaba. Femeia, în vârstă de 50 de ani, a terminat cinci ani de facultate şi a făcut doi de masterat, dar lucrează de mai bine de un deceniu ca femeie de serviciu.


Deşi are diplomă de inginer în mecanică şi masterat în sisteme robotice cu inteligenţă artificială, timişoreanca are un job pentru care nu e nevoie de nici o calificare.

Viorica e masterand în sisteme robotice cu inteligenţă artificială

Viorica spune că, acum 12 ani, a acceptat postul de menajeră, pentru a nu rămâne şomeră. Un an mai târziu, s-a apucat de facultate, sperând că studiile superioare o vor ajuta. Aşa că, timişoreanca a făcut şi doi ani de masterat. A încercat să se angajeze pe diferite posturi, dar nu a reuşit. „La vârsta mea, nimeni nu mă mai angajează. Companiile caută tineri. Dacă aveam 20 de ani, era altceva", a explicat Viorca Paşcalău.


Femeia spune că abia aşteaptă să iasă la pensie, fiindcă nimeni nu vrea s-o angajeze pe un post potrivit studiilor sale

No comments:

Post a Comment